Szkolenia z zakresu obsługi klienta podzielone są na dwie kategorie i adresowane są do różnych grup pracowników:
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta - dla osób zajmujących się obsługą klienta
Szkolenia adresowane są do osób zajmujących się bezpośrednią lub telefoniczną obsługą klienta zatrudnionych w:
- biurach obsługi klienta / contact centers
- call centers
- działach reklamacji
- działach wsparcia sprzedaży
- w branży hospitality,
które chciałyby rozwinąć umiejętności budowania dobrych relacji z klientami na każdym z etapów obsługi: rozpoczynania rozmowy, rozpoznawania potrzeb klienta, odpowiadania na potrzeby klienta, radzenia sobie z obiekcjami i sytuacjami trudnymi, zamykania kontaktu z klientem.
CEM (Customer Experience Management) - dla osób zarządzających obsługą klienta
Szkolenia adresowane do osób odpowiedzialnych za procesy oraz poziom jakości obsługi klienta:
- managerów CEM
- właścicieli firm usługowych
- właścicieli firm z branży hospitality
- właścicieli punktów handlowych
- managerów biura obsługi klienta
- i innych osób,
które chciałyby rozwinąć kompetencje niezbędne do tworzenia lub usprawniania procesów obsługi klienta sprzyjającej budowania lojalności klientów.
Kompetencje te obejmować mogą między innymi:
- tworzenie „niezapomnianej historii” – story telling – charakterystycznej dla firmy
- opisywanie map obsługi klienta
- budowanie scenariuszy i etapów obsługi klienta
- tworzenie standardów i momentów pozytywnego zaskoczenia dla każdego z etapów obsługi klienta
- ustalanie wskaźników pomiaru realizacji standardów
- wybór narządzi i technik pomiaru jakości obsługi klienta
- tworzenie systemów motywacyjnych i szkoleniowych w powiązaniu z wynikami oceny poziomu jakości obsługi
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkoleń w języku angielskim.